תא חמצן בלחץ מתון ווירוס הקורונה

האיגוד היפרברי הבין לאומי פרסם לאחרונה “הספר הלבן” אודות השימוש בטיפול בחמצן היפרברי (HBOT) לטיפול בחולים עם COVID-19. בנוסף לטיפול לטובת מניעה או הפחתה של השפעות ה- COVID-19. על פי ה-CDC (המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן), אוכלוסיית הסיכון ל- COVID-19 כוללת אנשים מבוגרים ואנשים הסובלים ממצבים רפואיים כרוניים כמו מחלות לב, סוכרת ומחלות ריאה.

יישום היפרברי לזיהום ריאתי COVID-19 “קורונה וירוס”

מאמר שפורסם ע”י דר. Paul Harch
בעיצומה של מגפת נגיף הקורונה נזכרים ביישום הטיפול בחמצן ההיפרברי על המגפה האחרונה שהשפיעה על ארצות הברית בשנת 1918, “מגפת השפעת הספרדית”. המוות היה בעיקר בגלל דלקת ריאה והיפוקסמיה (חוסר חמצן) נלווית ואי ספיקת נשימה.
היישום הראשון של רפואה hyperbaric לקורבן שפעת ספרדית, היה ככל הנראה היישום הראשון על בן אדם בארצות הברית. בשנת 1918 הובא ד”ר אוראל קנינגהם מקנזס סיטי לחבר גוסס של רופא עמית, המטופל היה גוסס וכחול, לפני שקנינגהם הספיק לבצע את הניסויים המתוכננים שלו בבעלי חיים הוא התבקש לטפל בחולה הגוסס הזה. עם טיפול של כשעה בלבד עם אוויר דחוס ב- 1.68 אטמוספרות, המטופל חווה שיפור, ובשילוב טיפולים היפרברים נוספים במהלך שלושת הימים הבאים חייו של המטופל ניצלו. אחרים הלכו בעקבותיהם.
התמותה מנגיף הקורונה כיום נובעת מדלקת ריאה ואי ספיקת נשימה. בעוד שיש הבדלים בין נגיף השפעת הספרדית לנגיף הקורונה, הפתולוגיה העיקרית היא בריאות, האיבר הראשון במגע עם טיפול היפרברי מעבר לעור. היכולת של חמצן היפרברי לחדור להפרשות ריאות דלקתיות מאפשרת למספיק חמצן להגיע לדם תוך עיכוב התהליך הדלקתי. “טיפול היפרברי המיושם נכון, עשוי להיות מועיל בחולי נגיף קורונה בדומה להיסטוריה מצילת החיים שלו עם שפעת ספרדית”, על פי האיגוד הרפואה היפרברית הבינלאומית (HYPERBARIC MEDICINE INTERNATIONAL)

טיפולי חמצן היפרברי

בעולם היום ידוע כי טיפול חמצן היפרברי כבר משמש לריפוי חולים בקבוצות COVID-19 בסיכון הגבוה, (מחלות לב, סרטן, COPD, שבץ מוחי, או בטיפול קריטי וכו ‘). זהו טיפול מציל חיים, גם ללא נגיף. מקורות בסין מדווחים שנעזרים היום בתאי חמצן בלחץ מתון חמצן לשיקום חולים בנגף ” COVID-19 קורונה וירוס”
טיפול בחולי נגיף קורונה וירוס שסובלים מבעיה רפואיות כמו דלקת ריאות, מחלות לב, סוכרת וכו’ – עם טיפול בתא חמצן בלחץ מתון, יכול להציל חיים. טיפול באמצעות תא חמצן בלחץ מתון היפרברי, מעשיר חמצן לרקמות במצב של הפוקסיה (רקמות בחסר חמצן), מפחית דלקת, ומאפשר לגוף זמן להתמודד עם הנגיף בזמן שהטיפול ההפרברי מתמודד עם הדלקות, הזמן מאפשר למערכת החיסון לפתח נוגדנים נגד הנגיף ובו זמנית מערכת החיסון מתחזקת.
דלקת (אינפלמציה)
טיפול ההיפרברי ידוע בהשפעותיו האנטי דלקתיות באמצעות החמצן בלחץ שהוא מספק לגוף, העובדה שדלקות אינם יכולים להתקיים כאשר רמת החמצן בדם גבוהה, ידועה לא מכבר בעולם הרפואה ומחקרים מעידים על כך.
פרס נובל לרפואה לשנת 2019: לחוקרים שגילו כיצד התאים מסתגלים לזמינות חמצן. זוכי פרס נובל לשנת 2019 הם ויליאם קיילין מאוניברסיטת הרווארד, סר פיטר רטקליף מאוניברסיטת אוקספורד וגרג סמנזה מאוניברסיטת ג’ונס הופקינס, על תגליתם בתהליכי החישה של רמות חמצן בקרב התאים הנחוצים לקיום החיים.
ארגון הבריאות העולמי
במרץ 2020, נאמר ע”י ארגון הבריאות העולמי כי “טיפול בחמצן הוא התערבות הטיפול העיקרית בחולים עם COVID-19 קשה. כל המדינות צריכות לפעול למיטוב הזמינות של אוקסימטר דופק ומערכות חמצן רפואיות. “
תרגום, ניסן מקס עשור
21/03/202
O2ישראל, מפתחת ומשווקת תאי חמצן בלחץ מתון חמצן מתון אישיים באיכות גבוה בארץ ישראל, עם שרות אמין ויחס אישי ללקוחות.
רכישת תא חמצן בלחץ מתון אישי כלל משלוח לבית הלקוח, הרכבה, תדרוך, תמיכה ואחיות לשנה.
https://www.facebook.com/O2ISRAEL
Harch Hyperbarics Inc 504 309-4948 www.hbot.com